Friday, April 8, 2011

syok snap sendiri ^_^

Memang tidak dapat disangkal lagi, aku mengakui aku suka bergambar. Tapi tengok tempat la aku nak snap gambar sendiri. Tak gila aku tengah-tengah pasar malam ke, pasar siang ke, pasar tani ke, aku nak snap gambar sendiri. Lepas tuh, buad muka bajet cun, control-control muka, buad ayu, dan semua action yang boleh orang yang menyaksikan aksi tuh memuntahkan diri sampai keluar usus besar dan usus kecik. *hiperbola

Bukan aku sorang je yang berpengalaman snap gambar sendiri. Cuba tengok gambar-gambar kat fesbuk, kebanyakan semua orang syok sendiri. haha. Hak masing-masing. Takpa la. Buad je. Kalau orang nak marah-marah, meh aku sekeh hidung kepala dia. Otak kau nak cabul hak asasi manusia. Jeles punya pasal. waddefuk. 

Mak aku pun suka snap sendiri tau. Awek muda katanya snap gambar sendiri. Yela, sebab kita happy, bajet-bajet comel. Patot lah mak aku masih cantik. Umur hanya angka. 


Lepas tuh tak puas hati dengan gambar yang di snap sendirik, dia suruh aku ambik. Walaweeh, tidak kira di dalam kereta tuh. 


Contoh kreativiti yang kebanyakan orang guna :

Depan cermin, tidak kira lah cermin dalam tandas ke, cermin meja solek, tak dipeduli langsung, asal kan ada cermin.  


ini lah yang aku cuba illustrate * kan depan cermin tuh *

Fokus objek seperti botol ke, biar nampak muka kita cun. Pintu pun boleh. 


maaf model tak berapa cantik, maklum lah adik sendiri. Tak kena bayar. hihi.

Banyak lagi kreativiti yang boleh di apply. Namun aku bukan lah photographer. Tak pandai lah aku nak buad kreatif-kreatif nih. Pakcik makcik google ya, rujuk pada pakar, rujuk pada aku, jadah hareeeem lah aku tak boleh tolong. Ajar gedik boleh lah. hihi

Itu aja. Till then ya. Bubye semua. Salam satu HATI 


 -coretanHATIJIHAzulk-


No comments:

Post a Comment